Reviews from FEBO Almere

Recent reviews

5.0
Esmeralda
21 May 2023

Jammer dat dit keer, ik meer frietjes kreeg die al ervoor gebakken waren (restant frietjes), dan vers gebakken friet kreeg. Heb helaas hierdoor de helft moeten weggooien.

Sieger Hooijenga
29 April 2023

de patat was slap en niet gaar spier wit jammer.

Errol Cordie
27 April 2023

Almere

S.I. Pichel
15 April 2023

Kwaliteit eten voortreffelijk en snelle levering

Vermeren
11 April 2023
Ben
8 April 2023

Supervriendelijk en behulpzaam. Eten was snel geleverd. Top. Niets te klagen.

Herman de Hermit
3 April 2023

snel en lekker Nom Nom Nom !!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Erik
28 March 2023

lekker lekker was weer snel en top ,bedankt en tot de volgende keer maar weer

Mathilda
14 March 2023

Koud, oud, helaas voedsel vergiftiging gekregen, en bedankt. Nu pas aan het opknappen.

J.Burgers
9 March 2023

Op tijd ontvangen en alles was nog goed warm alleen de patat was wat slap

Zakelijke klant te Almere.
24 February 2023

Met het gehele team heerlijk gesnacked. Bezorging kon niet, maar afhaal was zo gepiept. Goede hoeveelheid en knapperige friet. Voldoende uitjes ook, je zal er maar liefhebber van zijn. De hamburger en vegaburger durf ik niks over te zeggen, want ik had een broodje kroket. Dat broodje was wel zoals het hoort: vers wit. Ik zeg, we komen nog een keer!

SnackMan
20 February 2023

Lekker lekker !

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

John de Vries
20 February 2023

Keurig op tijd klaar

The BurgerSnacker
18 February 2023

was weer lekker en snel, top bedankt en tot snel weer :)

W.saadi
17 February 2023
Yifei
14 February 2023
Yvonne
12 February 2023
SnackFan
4 February 2023

Lekker snelle hap !

The Meateater
1 February 2023

snel en lekker bedankt weer !

Yifei
31 January 2023

Beste snack!

Jeroen
27 January 2023
Yvonne
22 January 2023

Heerlijk gegeten zoals altijd!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

El Rico
22 January 2023

Lekker Lekker .tot snel maar weer !!

visser
18 January 2023

het was er binnen no time erg snel en lekker

ES
12 January 2023
Linda
7 January 2023

Snelle bezorging, de burgers waren leeg gelopen in de tas dus alles zat onder de saus vreselijk. Producten waren goed! Onze bestelling was niet compleet 2 ijsjes zaten er niet bij dus de bezorger moest 2x rijden. Wie de schuld heeft maakt niet uit toch 5 sterren! Graag de volgende x minder haast maar meer aandacht voor de service!

erik
6 January 2023

Toppers

Enrico El vikingo
29 December 2022

Toppers bedankt weer voor een jaar snacken!! ..en tot de volgende keer maar weer

Sieger
29 December 2022

geen kip kroketten sate kroket niet geleverd

Ricky de Viking
11 December 2022

top tot de volgende keer maar weer

ricky de snack viking
27 November 2022

TOPPERS !!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Karin van der Schouw
21 November 2022

Alles wat ik had besteld was koud Geen bestelling meer dus bij Febo stationsplein Almere

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Freddie
20 November 2022

Het eten was prima,en de bezorging snel en goed!

Van Spaendonk
16 November 2022

De bereburger was zeer donker tot aangebrand net als de uien. En lag heel slordig in het bakje. Zijn wij niet gewend van Febo.

Sandra
25 October 2022

Bezorging was keurig op tijd. Bezorger was super aardig en heel beleefd. Bestelling was goed warm en compleet. Alleen de patat was slap en de berenhappen heel zout. Verder prima

Guus
21 October 2022
yifei
11 October 2022
Erik V
6 October 2022

toppers nooit wat te klagen :) 9/10 (almere stationsplein)

Ricky De Viking
1 October 2022

vette bek !! LekkerLekker !!

Non
25 September 2022

Op dit moment Geen.

Enrico el vikingo
20 September 2022

almere stationsplein altijd goed !!

Kim
19 September 2022

Eten was lekker en snel bezorgd! Wij hadden de kippenbouten besteld, echt een aanrader!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Wesley
15 September 2022

Smaakte zoals altijd lekker maar alleen jammer dat het later bezorgd werd dan wat ik aangegeven had

ND
12 September 2022

Erg slechte sate. Uit de frituur, keihard, geen smaak weinig satésaus duebovenduen ook veel te dik was. Frites was rdelijk. Knudde dus

Wil Gelens
12 September 2022

Was goed warm en zeer snel bezorgd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Wil Gelens
5 September 2022

De bezorging was zeer snel .De gerechten waren goed warm en lekker 😋 en de bezorger was erg vriendelijke en zag er netjes uit

Martine Damman
5 September 2022

Het is jammer dat de bestelde ( en betaalde) satésaus ontbrak. We hadden geen zin om deze na te laten leveren. Een paar bestellingen eerder al eens een satékroket nageleverd gekregen na telefonisch contact, maar het is toch fijner alles tegelijk te krijgen. Dus wel de tweede keer dat een bestelling niet volledig is.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Cees Roes
31 August 2022

De bezorger stond bij een verkeerde woning, duurde 5 minuten langer....

Fam Feijen
29 August 2022

Had mijn bestelling voor 19:15 uur geplaatst, maarvom 17:45 uur stond de bezorger er al. Gelukkig dat wij net thuis waren, anders had de bezorger voor dichte deur gestaan. Ik bestel niet niet voor niks voor 19:15....

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Demi
28 August 2022

17:35 bestelling geplaatst met bericht dat de bestelling 18:35 geleverd zou worden. 18:25 bericht gekregen dat de maaltijd onderweg zou zijn. Om 18:55 contact opgenomen waar het bleef aangezien het maar 4 minuten rijden is om uiteindelijk 5 minuten later alsnog de bestelling te ontvangen.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Wil Gelens
28 August 2022

Deze keer zat er minder patat in de kartonnen doosje de kroketten en bami lekker krokant

A. B. Sprangers
25 August 2022

Nu voor de tweede keer is er niet gelet op de toegevoegde 'opmerking' van krokant doorgebakken patat/frites. Ik kreeg wederom slappe, te kort gebakken patat/frites. Geef niet de optie om een opmerking toe te voegen, als jullie ze toch niet lezen.

Cindy
17 August 2022
Ramon
17 August 2022
D V
13 August 2022

De berenhap was heel spang. Beste Febo Almere

Wil Gelens
12 August 2022

Zeer snel bezorgd, de producten waren goed van temperatuur. De bezorger was vriendelijke en beleefd en zag er verzorgd uit.

Simon
1 August 2022

Alles was prima behalve de frikandel die was taai. Snel bezorgd door een keurige bezorger.

Jan
30 July 2022

De Frites waren niet Febo waardig. Te kort gebakken.

Yvonne
26 July 2022

Alles keurig bezorgd.Erg aardige jongen, mijn milkshake was omgevallen in zijn tas. En een kwartiertje later stond hij met een nieuwe milkshake voor de deur!!!! Complimenten!!!!

Erwin
24 July 2022

Zoals gewoonlijk prima

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Cindy
19 July 2022

In de extreme warmte netjes op tijd alles gekregen. Top! De bezorger een fooitje gegeven en een flesje water.

Suze
19 July 2022

Top werd bezorgd op de noorderplassen strand. Smaakte heerlijk

Fred Luppers
17 July 2022

Alles smaakvol en lekker warm eten zou om 18.50 uur komen was er al om 18.20 uur zeer snelle service en uitstekende kwaliteit van eten

Erik
15 July 2022

lekker en snel .vertrouwd febo almere stationsplein

Robert de Hoog
21 June 2022

Geen verbeter punten, alles was perfect. Zo houden aub Mvg Robert

Erik
21 June 2022

lekkere snelle hap :) (almere station altijd goed)

Overmeer
20 June 2022
Mieke Johansen
17 June 2022

Makkelijk online bestellen, snel bezorgd, warm en smakelijk.

meijer
12 June 2022

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

John de Vries
7 June 2022

Een bezorgtijd van bijna 5 kwartier is wel veel te lang.

Megan
21 May 2022
Ronald
12 May 2022

Het eten is wat je ervan mag verwachten. De bezorging ook en vaak veel eerder dan men in eerste instantie aangeeft maar dat vinden wij niet erg :-)

Robert de Hoog
10 May 2022

Alles was prima

Carolina
4 May 2022

Het was lekker en op tijd bezorgd

Jaap de Haan
25 April 2022

Top. Lekker snel bezorgd en nog heel warm

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Geert
15 April 2022

Perfect op tijd bezorgd. En goede kwaliteit van het eten.

Elly
13 April 2022

Topppp

Fred Luppers
10 April 2022

Heerlijk eten en lekkere warm

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Linda
13 March 2022

Dit was de eerste keer dat wij een thuis bezorging van FEBO hadden besteld. De burgers waren erg lekker, niet heel warm meer, maar smaakte wel goed. Helaas was de patat niet zo lekker en krokant zoals de patat normaal gesproken in een filiaal is. Denk daarom dat ik niet nogmaals een bestelling plaats. Of het eten moet sneller bij ons bezorgd kunnen worden.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Daamen
28 February 2022

Geen lekkere frites. Iene mienie hamburger. Was dit keer niet lekker.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Samira Benramdane
25 February 2022

Vriendelijk personeel. bestelling online niet helemaal goed ingevuld, 2x gebeld naar de vestiging en niets was een probleem en nog mooier de bestelling klopte ondanks dat ik er zelf een rommeltje van had gemaakt.

Carin van Heusden
21 February 2022

De kipsate die wij bestelde kwam binnen als verkoolde blokjes kipfile. Je kon er een gat mee in iemands hoofd slaan zo hard waren die. En waar was de satesaus? Die zat er niet bij. Helaas was dit de eerste maar ook de laatste keer dat wij iets bestellen bij febo.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Ellen
4 February 2022
A
3 February 2022
Paauw
3 February 2022

Wij hadden bij deze bestelling een portie sate besteld en deze was niet weg te krijgen. Zo vreselijk droog. Jammer, zijn altijd tevreden over jullie producten, dit was de eerste keer dat we iets lieten bezorgen.

Sandra
2 February 2022
J.p.
30 January 2022

Eerst veel te vroeg een bezorger aan de deur met verkeerde bestelling. Uiteindelijk de juiste bestelling te laat. Niet erg warm meer en patat was slap. Zonde, niet wat ik er van gewend ben.

Eef
19 January 2022

Nvt

Renate
19 January 2022

Mega snel bezorgd. Maar er zat een aparte smaak aan de patat, frikandellen en hamburger. We hebben het zo kunnen weggooien, zonde. Normaliter geen problemen met de kwaliteit enz.

Anoniem
14 January 2022

Burger koud

Burgers
12 January 2022

De bestelling was mooi op tijd ik vind alleen de patat wat slap misschien moet de patat bij het bestellen een beetje door gebakken worden.

Margaret
7 January 2022
Wendy
2 January 2021

Het eten was precies alsof ik bij de febo zelf zat te eten .petje af stipt op tijd kwaliteit 100 % en een beleefde bezorger. TOP

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Ellen
29 December 2021
Amy
28 December 2021

Snel en warm geleverd

Michael Loswijk
22 December 2021
Ellen
21 December 2021
Bos
21 December 2021

Super service! Bij een vorige bestelling was het eea mis gegaan. En echt heel goed door Philip opgelost 👍

Corrie de Groot
17 December 2021
Karin
7 December 2021

Top goed warm ook.

JS
27 November 2021

Vaker besteld en altijd prima, helaas kwam de bestelling na 1.5 uur pas koud aan. Jammer

lekker lekker :)
27 November 2021
Ria
22 November 2021

Kroketten waren stuk ,patat was lauw. Jammer!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Mar
20 November 2021
Anoniem
10 November 2021

Lekker, warm en snel

Bianca
9 November 2021

Super zoals altijd

Fred luppers
9 November 2021

Snelle levering goede kwaliteit

Jan Stoker
8 November 2021

Had 2 milkshakes besteld maar die waren er niet bij, wel de rietjes maar daar heb je dan niets aan

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Cora
30 October 2021

Zo snel en goed warm en lekker!

Nick
22 October 2021

Op de uien van de berehap zat aan een kant nog allemaal schil en de andere kant nog de harde wortel… En waarom kost een patatje oorlog zonder uitjes 1,20 voor de saus, en als je oorlog met uitjes wil dan NOG eens 1,20 voor uitjes? Dus 2,40 extra?!

Robin
19 October 2021
Burgers
18 October 2021

Mooi op bezorgd

H.J. Dankbaar
14 October 2021

Febo kwaliteit en lekker, bezorging was snel en netjes.

Anoniem
28 September 2021
Daniëlle
25 September 2021

Snel bezorgd, vriendelijke bezorger, bestelling was compleet, bakje fritesaus was goed gevuld, frites en burgers waren heerlijk van smaak. Helemaal top!

Astrid Lubert
19 September 2021

Eten was goed en lekker. Alleen ik vind de bezorgkosten 3,50 wel erg veel. Jullie kunnen ook kijken waar iemand woont , en daar de bezorgkosten op baseren.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Marco
5 August 2021

Snel geleverd top 👍

Daniëlle
1 August 2021

Snel bezorgd. Helaas kan je merken als het er te druk is. Had 3 kipburgers besteld en alle 3 zonder bovenkant van het broodje gekregen. Verder was de bestelling wel compleet dit keer.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Chantal
28 July 2021

De speciaaltjes zijn heerlijk, maar de patat is niet zo lekker. Jammer volgende keer beter.

Ruud
19 July 2021

Een tegenvaller, voor het eerst iets gegeten van het stationsplein in plaats van de Diagonaal. De patat was slap, de kippen nuggets te doorbakken, en 1 van de burgers was zelfs aangebrand.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Do
15 July 2021

Snel bezorgd, goed warm en als altijd LEKKER!!

Jacqueline Koning
12 July 2021
Marco
9 July 2021

Bezorging was echt top. Eten was nog warm alleen veel zout op de friet

Ahmed
2 July 2021

Vers eten bezorgd. De bezorger Hassan een TOP jonge man 👍🏽

Cynthia
2 July 2021

Eten was goed heet, snelle en nette bezorging

Robert de Hoog
20 June 2021

Alles was prima en prachtig op tijd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Marga
19 June 2021

Altijd lekker en keurig oo tijd

Carl Douwes
17 June 2021
Edith
10 June 2021

Iets minder zout op de patat. Maar verder weer prima

Daniëlle
5 June 2021

Zeer snel bezorgd, goed belegde burgers, ruime hoeveelheid fritesaus bij een prima portie friet. Zeer tevreden!

Robert de Hoog
3 June 2021

Prima

Lennart Brak
27 May 2021
Esther
26 May 2021

Was weer super geregeld! Op tijd, goed warm en lekker!

Benny
21 May 2021

Patat was oud

Wesley
21 May 2021

Smaakte goed

Sofie
19 May 2021
Mona de Heus
13 May 2021

Op de verpakking staat knapperig. Dit was het dus allerminst. Ik denk dat de frietjes amper net vet geroken hebben.

Nanda Koene
7 May 2021

Zou geen verbeterpunten weten. De locatie is brandschoon. Het eten en drinken is heerlijk en verzorgd. Personeel weet waar zij over spreken. Ik zou zeggen ga zo door.

Kiki
6 May 2021

Gevraagd of de bezorger 12.30 kon komen ivm pauze. Bezorger was stipt optijd. Helaas is dit al de tweede keer dat de pindasaus ontbrak terwijl je hier wel voor betaald jammer. Voorderest alles netjes ingepakt en warm afgeleverd.

Bas Nelen
4 May 2021
Judith
1 May 2021

Bestelling niet compleet maar heel snel opgelost. Daardoor toch 5 sterren

Willem
17 April 2021

Eten besteld voor 20 euro, ik heb nog nooit zoiets mee gemaakt 2 x sate kroket en 2x bami schijf in het zelfde zakje, kroketten echt geplat, volgens mij is de jongen op de fiets gevallen of zo, want waren echt plat over de bami schijven heen heb die 4 zo weg kunnen gooien, dit is al de 2 e keer in dit filiaal Ik had juist bij een andere febo besteld maar je komt vanzelf hier terecht! Voor mij geen febo meer Er staan veel opmerkingen ertussen maar ze hebben er schijt aan!

Geel
13 April 2021

De beren happen was zout en de uien horen uienringen te zijn geen plak

Hasan
10 April 2021

Bestelling moest nog gemaakt worden...

Mettau
10 April 2021
Pas
8 April 2021
Onbekend
7 April 2021

Slappe patat.. waarom kan je opmerkingen plaatsen als deze toch niet gelezen worden.

Karin
5 April 2021

Prima alles was goed was en netjes op tijd

Najat
3 April 2021

Ik heb vandaag eten besteld. Patat zit onder de olie.. kipburger was droog met bruine sla erboven op. Vegetarisch kroket was wel lekker. Ik heb hier vaker besteld nooit eerder klachten gehad. Ben wel teleurgesteld had er zo'n zin in.

Tessa
2 April 2021

Lekker eten en super snel bezorgd!

frans
27 March 2021

Bestelling kwam voor de aangekondigde tijd binnen...

Bianca
26 March 2021

Altijd snel en goede kwaliteit!

Willem
15 March 2021

Ik heb voor 20 euro eten besteld,gevraagd of ze de patat wilde doorbakken, echter weer niet gedaan erg slap( dit staat in meerdere beoordelingen) word niet gelezen ben ik bang voor. Het ergste was de bami ballen 1 heerlijk vers gebakken, de andere klef slap, deze is 100 %uit de automaat gehaald. Niet slim als ik er 2 bestel en dus het verschil erg opmerk Erg jammer dit heb de patat en bami bal weggegooid

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Pieter
11 March 2021

Prima bezorgd. Op tijd en warm. Wel begrijp ik dat de fooi die je bij de bestelling kan toevoegen niet bij de bezorger terecht komt. Dit vind ik een tegenvaller!!

Anoniem
25 February 2021

Heel veel mosterd :D

Robert de Hoog
22 February 2021

Zoals altijd prima verzorgd

Cindy
17 February 2021

Keurig een belletje dat er een snack niet meer was. Bestelling snel bezorgd. Netjes verpakt. Alles warm.

linda
14 February 2021

zwarte bami blokken jammer, de rest was prima.

Kelly Van lunteren
6 February 2021

Ik vindt ze belachelijk duur geworden!! Het was wel lekker

jeepee
1 February 2021

WEDEROM EEN GROTE BEKER IJS BESTELD EN WEER EEN HALVE BEKER ONTVANGEN EN DAT VOOR BIJNA 6 EURO! OP MIJN BERICHT KOMT GEEN REPLY ZEERC SLECHT!!!!!

Chantal
1 February 2021

Lekker, goed en op tijd! Gewoon top!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Bob Schoonevelt
30 January 2021

Helaas niet voor de eerste keer een foutje gemaakt met de satéburger maar na telefonisch contact goed opgelost

Alice
21 January 2021

Ik had gevraagd om de friet door te bakken, dat was helaas niet gebeurd. Ik had als saus voor oorlog gekozen, en dan verwacht je een 50/50 verdeling. Helaas was de verdeling 80 fritessaus/20 satésaus. Het eten was helaas niet zoals ik van jullie gewend ben. De bezorging was wel snel, netjes en volgens de coronaregels.

Tessa
19 January 2021

Super snelle bezorging (15 min) en lekker warm eten!

Corry Dekker
11 January 2021

Bestelling moest ik bij een ander filiaal ophalen. Waarom? Was wel goed warm.

Geert
10 January 2021

De bestelling kwam in 2 gedeeltes. Er was iets vergeten en dat kwam nu 45 minuten later. De patat was erg slap.. Vorige keer was dat prima maar nu niet. Volgenden keer maar weer bij de lokale snackbar hetzelf gaan halen, bezorging was wel op tijd.

Albertje
5 January 2021

Goede en snelle levering

Ravoo
3 January 2020

Heerlijk en op tijd zoals altijd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Bruining
3 January 2020

Super! Alles lekker warm ontvangen.

Kiki
31 December 2020

Stond op de website dat de bezorging om 12.45 zou plaatsvinden gevraagd of dit om 12.30 kon vanwege de lunch pauze. Bezorger was netjes op tijd! Alles was goed ingepakt en lekker warm.

Robert de Hoog
30 December 2020

Alles was prima en mooi op tijd bezorgd

Ravoo
1 December 2020
M&L
28 November 2020

Wij wonen naast het centrum, binnen 15 minuten na het bestellen hadden we ons eten al in huis. Bezorger was heel vriendelijk en eten was goed.

El
27 November 2020

👍👍👍👍👍 Perfect

Bouwkamp
26 November 2020

Was weer lekker als vanouds. De jongen van de bezorging was ook aardig

Martin
24 November 2020

Top gedaan

Ing
22 November 2020

Milkshake zonder rietje beetje jammer

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jan peter
21 November 2020

Goed geregeld alleen jammer van de beker ijs die niet goed gevuld was.

Jose
16 November 2020

De patat was erg zout.

Pescheur
14 November 2020

Bezorgtijd was hooguit 15 min. supersnel dus! Top service

Ravoo
8 November 2020
Mar
8 November 2020

Prima eten. Goed warm ook. Jammer dat er geen rietje bij de milkshake was geleverd. Hem met een lepel eten/drinken is toch niet zo lekker.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

M,
8 November 2020

Bestelling was prima op temperatuur, werd snel geleverd. Bezorger was erg vriendelijk en correct. 2 kleine aandachtspuntjes wij hadden 1 vegaburger en 1baconburger op het doosje van de bacon stond de V van Vega en op de vegaburger stond niks. Gelukkig zag je het verschil duidelijk. En het 2e puntje is een rietje bij de milkshake is handig. Verder top dat jullie dit doen, ga zo door!

Jose
8 November 2020
Rietbergen
3 November 2020
Danielle
1 November 2020

Tevreden,super snel geleverd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

P.de Blok
29 October 2020

Top en super snel en netjes bezorgd.

Fred Luppers
29 October 2020

Goede kwaliteit en alles was nog lekker warm

Bob
25 October 2020

Patat goed gebakken, snacks goede temperatuur, kip lekker mals en het was 15 minuten sneller dan verwacht,prima

Sidney
25 October 2020

T9p

yvonneke
19 October 2020

was top snelle service eten warm vriendelijke mensen

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.